Den här helgen har jag konstaterat att..

  • Jag hatar att vakna när klockan är 12, för jag missar typ hela dagen då.
  • Att jag ääälskar att bada i badkar med skum och levande ljus
  • Att jag glömde lägga ansiktsmask vilket jag hade bestämt mig för att göra
  • Det inte är roligt att prata i telefon på morgonen för jag låter som en brölande kärring från 1963
  • Jag alltid vaknar upp bredvid Carro varje lördag och söndag morgon, som det gifta gamla par vi är
  • Jag är ledsen för 3 saker just nu, det första är att mitt ex har dubbelmoral, det andra för att jag aldrig lyckas få tag i Rasmus och det tredje för.. att jag är olyckligt kär.
  • Jag alltid lyckas få människor efter mig som jag inte tycker om det minsta!
  • Att människor man förut kallat sina bästa vänner egentligen är rena rama svinen
  • Jag blir ledsen för vad som helst, det behöver bara vara minsta lilla grej
  • Att alkohol löser alla bekymmer, eller så spiller man ut dem
  • Att man aldrig som ensam tjej ska gå in i en bar som består av 95% fulla singelmän
  • Att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig på skolfotot nästa vecka
  • Jag älskar min pappa mest av allt i hela världen, för att han är bäst.


man lär sig någonting nytt varenda dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0