jag har kommit på det.

väldigt seg dag i plugget idag, just nu har vi sååå mkt som ska vara klart bara den här veckan. Och jag säger bara att jag verkligen längtar till nästa (då har vi projektvecka och det lär nog bli ganska slappt.) Jag insåg iaf någonting igår när jag satt o messade med en speciell person och avreagerade mig på Carro samtidigt (vi pratar ALLTID med varandra när de gäller ngt viktigt, eller bara den där hjärtklappningen man får när man är.. kär?). Jag är totalt demolerad inombords och i helt fel förhållande, hon fick mig verkligen att inse det igår.. (Carro alltså haha). Jag älskar han, men egentligen fattar jag inte varför, han älskar inte mig. Jag vet att jag är värd någon bättre som verkligen bryr sig och har TID att ses. Det är svårt när kärleken gör en blind, då är man glad att man har någon i mörkret som kan ge en speciallinser. Jag måste bara klura ut ett sätt att säga det på om jag nu bestämmer mig för att göra det, allra helst smärtfritt, även om jag vet att det typ är jag som kommer bli mest sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0