onsdag

Tjenixen bloggen, idag höll jag på o missa bussen till skolan eftersom jag hade räknat tiden helt fel och tog det jättelugnt sen insåg jag att klockan va 07:44 precis då bussen går. Så jag åkte MC till skolan med pappa, jätteskönt satt faktiskt nästan o sov ett tag, tur att det inte va jag som körde och tur att det finns gubbigt ryggstöd (a). Jag insåg faktiskt under mattelektionen att jag faktiskt kunde rätt mycket av det som jag igår inte hade någon aning om, det var även en kort brandövning under den lektionen så man slapp typ dem sista tjugo minutrarna vilket va rätt sköönt. Efter tråkplugget så åkte jag hem o lämnade grejerna o drog in med Erica till stan för o köpa present till min storebror som fyller 20 år imorgon, grattis i förskott? ^^ Köpte även ett rött nagellack, bruna strumpisar och en ny rouge, som jag upptäckte var i fel färg när jag kom hem. Får gå o byta den imorgon, förhoppningsvis får man ju de eftersom dem brukar va lite tjuriga med det där när det gäller kosmetika, hoppas hoppas. Hursomhelst, jag skulle gärna visa hur de ser ut men eftersom min mobilsladd är borta så kan jag inte lägga in några bilder på datan atm, ska försöka fixa fram den så fort som möjligt. Bajenmatch idag förresten, skulle velat gått dit men hann helt enkelt inte, hoppas det går bra för dem iaf, vi är ju alltid bäst ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0