projektveckan+mjäll

Okej rubriken har faktiskt inte med riktigt mjäll att göra :) har haft en kort paus med mitt bloggande, alldeles för mycket att göra, men jag ska skriva några inlägg senare om saker som har poppat upp men jag minns inte var jag skrev ner dem. Tro inte att ni slipper mig, mohaha :D Vi har projektvecka nu och det är verkligen ansträngande! Man använder muskler i armarna som man aldrig annars använder när vi sågar den där jää*la frigoliten.. Man blir ju aldrig klar.. Men vår skulptur börjar i alla fall lika någonting, även om det inte direkt är till det positiva, haha. Men i övrigt är det riktigt roligt eftersom man delvis slipper lektionen och istället får ha roliga frigolitkrig (a) Idag satt jag och Therese o snackade om när journalisterna som vår mentor hade sagt skulle komma skulle dyka upp. Och vi satt där som bäst och precis hade avslutat en kort intervall av att kasta små frigolitsnuttar på varandra (även kallat mjäll inom bildarna) så kommer dem.. haha och vi skulle egentligen blivit intervjuade typ, men vem fan vill stå i tv när man har "mjäll" i hela håret? nää tack.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0