slackare..

haha asså shitt det är sjukt vad jag slackar. Jag bestämde mig för att jag skulle träna idag, de blev inget pass men jag skulle i alla fall gå ut o springa o göra mina 150 situps o armhävningar men har det blivit av? nej.. Istället fastnade jag med matteboken i över en timme, det kanske låter bra men vad är det för vits att plugga matte när man hajjar noll o nada o ingenting..? Nej jag måste faktiskt be ngn om hjälp för det här går ju inte.. Okej, o så måste jag skaffa mig en personlig tränare eller någonting som verkligen gör att jag rör på mig (jag är inte tjock men jag har alltid tyckt om att röra på mig.) Men jag lyckades i alla fall bli klar med NO labrapporten och nu hoppas jag få ett bra betyg på den. Sjukt mkt i skolan nu, men det är bara hänga med. Förresten, Alexandra ringde mig idag, jag svarade inte eller asså jag missade. Undrar vad hon ville, men känner ändå inte för att ringa upp.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0