the ugly truth

Är det någon som läser det här som har kärleksproblem, feel free to write about it. Jag kan allt om vad problem inom området kärlek heter och jag kan nog hjälpa till med rätt mycket. Just nu sitter jag och tänker på hur det här med förhållanden fungerar och varför många avslutas redan första gången man har haft sex även om de många gånger fortsätter som förhållande av annan typ (talar av andras erfarenheter.) Det känns ungefär som att det finns 3 olika typer av killar(/tjejer).

typ 1: killen som verkligen älskar sin tjej för allt i världen och ser henne som gudinnan sänd från ovan, tyvärr kan jag inte gå in närmare på denna kategori för just denna typ har jag ej varit i kontakt med mer än på internet, eller med vänner som varit upptagna. (även kallad svärmorsdrömmen, världens bästa pojkvän etc.)

typ 2: killen som gör allt för att vinna en tjejs hjärta, säger gulligaste sakerna och får henne att tro på det dem har hur mycket som helst för att sedan ha henne virad runt lillfingret för att kunna leka med henne som en marionettdocka. (även kallad player, denna typ har jag haft väldigt mycket kontakt med, skulle tippa på att 80% av alla killar tillhör den här typen.) Han går hårt in för att få som han vill, skiter oftast i konsekvenserna och framstår först som oskyldig, därför är det väldigt lätt att lockas till denna typ då den på utsidan är full av spänning och förväntan.

typ 3: killen som inte bryr sig om att ens försöka vinna tjejen för mer än en kväll, kanske säger någon schysst raggningsreplik eller kommenterar någonting positivt på tjejens utseende (viktigt! Skillnaden mellan typ 2 och 3 är att denna typ kommenterar i 90% av fallen endast utseende, den bryr sig inte om att vinna någons hjärta, han vill bara ha kul) Dem som tillhör denna typ brukar även vara dem som har sexuellt umgänge med så kallade "slampor", tjejer som beter sig som dem själva, ingen av dessa typer är strängt intriktad på det manliga könet. (Denna typ brukar klassas till dem som använder sig av uttycket IMPA PIMPA PUMPA DUMPA.)

Jag är inte feminist, jag älskar killar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0