update

jag hittar verkligen inte min anteckningar om vad jag skulle skriva om. Blir skitirriterad, för jag har vääärsta sämsta minnet.. Måste verkligen börja äta mer vitaminer o sånt :/ Men de va iaf någonting om .. veckan. I måndags va jag inne i stan för att hitta någonting att ha på mig på skolfotot men jag hittade verkligen inte ett skvatt :o jag som alltid brukar hitta saker att köpa men denna gång fanns det ingenting för mig. Senare mötte jag upp sebastian bästa vän för att ta en fika med honom och emil på medis, jättemysigt :) Snackade om allt mellan himmel och jord och ja.. Sebbe ville äta upp min smultron bodylotion som jag köpte (okej, jag går aldrig HELT tomhänt hem, köper alltid saker jag egentligen inte behöver.) Sen drog jag hem på kvällen för o fixa lite saker inför tisdagen, då vi hade skolfotografering i skolan.. Fy vad jag hatar det asså, man blir ju alltid fin på dem bilderna :O Varför måste man se typ varenda detalj i hela ansiktet? de e rätt uselt tycker jag.. Menmen man får väl helt enkelt bara acceptera sitt riktiga jag (med 100 lager make-up.) :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0