weeekend!

Nu är storebror 20 år då, grattis till honom. Torsdags var en slappisdag (INTE) jag pluggade svenska som en idiot men jag blev hursomhelst klar med uppgiften som vi hade redovisning på igår. Jag färgade även håret igen, denna gång till en varmare chokladbrun färg och jag tycker att det blev riktigt bra :). Igår var jag nära på att komma försent till skolan som vanligt och istället för att ta den vanliga bussen som jag självklart missade var jag tvungen att byta med tunnelbana o bussar, inte kul. Senare på eftermiddagen hade vi som sagt redovisningen och det gick väl helt okej, vi skulle ändå bara sitta i små tvärgrupper och diskutera. På formen satte vi ihop våra frigolitdelar klart till projektveckan nästa vecka som förhoppningsvis kommer bli askul! (man slipper ju de vanliga lektionerna iaf.) Kom även på att vi kommer slippa läxförhöret i rättskunskap nästa vecka eftersom vi har projektveckan då!

Igår var jag även och tränade igen, jätteskönt men idag har jag vääärsta träningsvärken! Sen skulle jag träffa Oscar men det blev inte av som vanligt eftersom ingen av oss hade ett busskort, så istället för det valde jag att spendera min kväll med min sötaste vän Jonte samt Robert, Hugo, Carro och Pontus, mycket trevligt. Vi träffade även Kevin och Eric men dem va bara dryga så dem va vi inte med så länge. Jag var först själv med killarna och Jonte som precis har fått körtkort (eller ganska precis) kör som en idiot! haha.. Ikväll blir det förmodligen bio, The final destination i 3D som hade premiär igår, den verkar rysligt läskig! :D Annars ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, haha även om det låter ovanligt för att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0